Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/vhosts/hutorec.com/domobedov.com.ua/catalog/controller/journal3/header_notice.php on line 12Кава брейк 302918408
Меню
Ваша корзина

Кава брейк

Різні конференції, заходи, ділові переговори, які тривають дуже довго, дуже стомлюють. Скрасити цей час завжди допоможуть кава-брейки.

Кавові перерви мають велике значення. Учасники можуть не просто випити кави чи мінеральної води, поласувати тістечками, цукерками, бутербродами, а й поспілкуватися у неформальній обстановці, поділитися своїми ідеями та планами.


З'явилася така традиція порівняно недавно, 1936 року. Це була своєрідна рекламна компанія, ініційована найбільшими виробниками кави з Канади та Америки. Незабаром кава-брейк з'явився в Європі.


Останнім часом кава-брейк став невід'ємною частиною тривалих переговорів чи конференцій. Він заздалегідь включається до програми заходу та дає його учасникам можливість перекусити, відпочити та відірватися від серйозних розмов за чашкою ароматної кави з тістечком.


Кава брейк розрахована на 2 години кави паузи

Вартість 100 грн. з людини


Мінімальне замовлення 20 осіб


У вартість входить


  • Кава натуральна без обмежень
  • Кава машина
  • Склянки одноразові паперові
  • Вершки порційні
  • Цукор
  • Чай (чорний, зелений, фруктовий) без обмеження
  • Вода мінеральна 0.5 -1 шт на особу
  • Сік о.3 -1 шт на особу
  • Цукерки 3 види
  • Макаруни
  • Два види печива
  • Робота офіціанта 2 години
  • Доставка, сервірування


    Тривалість, як і кількість кава-брейків, залежить від важливості та тривалості заходу. У середньому вистачає 3-4 кавових перерв, по 20-30 хвилин кожна.


    Приготувати та провести кава-брейк, на перший погляд, не складно, але це не так. Хто хоч раз зіткнувся з такою проблемою, вважають за краще довіряти оформлення та організацію кавової паузи спеціальним службам – кейтеринговим компаніям.


    Кейтерингова компанія «Дім Обідів» є професійним виїзним рестораном, який легко спланує та організує не тільки каву-брейк, а й розкішний фуршет, банкет чи корпоративну вечірку.